vineri, 26 decembrie 2008

Vis de iarna




M-am trezit dintr-un vis...Si ce vis am avut: m-am visat din nou COPIL.Cata inocenta la acea varsta, lipsa de griji si probleme, totul mi se cuvenea, nu ma interesa nimic.
Minunat! As mai vrea sa fiu copil, un copil al iernii, sa simt cu pasiune splendoarea anotimpului, sa ma pot bucura din tot sufletul de primii fulgi de nea, de prima zapada si sa strig cat pot eu de tare: ninge! Ma cuprinde un dor nebun de nazbatiile varstei! Si, totusi, nu mai pot decat in vis sa le traiesc.
Acum sunt un COPIL mare, oare am facut o asociere buna?! Nici nu stiu, poate ca da...Mai vreau sa visez si totusi nu vreau sa traiesc din vise...Ce dilema!
Visul meu de iarna- copilul iernii?! Acum m-am trezit! Ce vis frumos...
...Copilarie...
Copilarie, tacerea ma-nconjoara
In camera alaturata...
Se-aude-o muzica usoara
Se-aduna gand, coboara seara
Unde-o fi murit povestea
Vremii fara de pieire
Pentru suflet de copil
Ratacit in inutil?!
Si-s singura...mi-e tot mai greu
S-acund totul in sufletul meu
N-ascund nimic, dar tac mereu
Chiar daca limba-i o comoara
Unde-o fi murit povestea
Vremii fara de pieire
Pentru suflet de copil
Rasfoind in inutil?!


Niciun comentariu: