joi, 25 decembrie 2008

In sania lui Mos Craciun

Mos Craciun,colinde,familie,bucurie,dragoste:cateva simple cuvinte care ne introduc in spiritul acestor minunate sarbatori de iarna.
Da, este iarna si savuram cu totii prezenta zapezii, a saniutei Mosului trasa de reni, a minunatelor clipe alaturi de toti cei dragi. Totul in jur pare sa ne arate cat de norocosi suntem in aceasta perioada: uitam de griji, aproape ca uitam de noi si traim niste momente magice. Asta inseamna sa redescoperim adevaratul sens al Craciunului...cred...
Parca ne-am desprinde dintr-o poveste care ne-o spunea bunica inainte de culcare,nu-i asa?Si tare mi-as fi dorit in acele momente sa fiu si eu in saniuta mosului trasa de reni, dar plina de cadouri. Oooo si ce Mos darnic in fiecare an, n-o avea si el vreo Craciunita?Tot timpul mi-am pus aceasta intrebare, cum de vine Mosul singurel?
Si daca Mosul nu v-a vizitat inca, asteptati-l ca o sa vina (asta in cazul in care i-ati scris vestita scrisorica). Si daca tot nu vine...intrebati de Craciunita lui.
Craciun Fericit tuturor!