duminică, 2 octombrie 2011

Vad cum vine toamna


Abia astazi, dupa o luna in care toamna ar fi trebuit sa-si intre in drepturi, am simtit aerul tomnatic. Pot doar sa concluzionez ca lucrurile care astepti sa se intample , mereu intarzie. Imi place toamna. Astept sa vina vara caci stiu ca urmeaza toamna. La fel cum astept sa treaca iarna ca sa vina primavara.
E toamna, e frumos prin parcuri, printre frunze colorate care fosnesc. Putin romantica, uneori. Si nostalgica.. Tocmai mi-am amintit de un sfarsit de septembrie al clasei a IX-a cand am mers in parc sa strangem frunze pentru a le lipi pe un carton mare, mare. Poate va amintiti si voi de tema "Joc, joaca". Si ne-am jucat: am scris din frunze pe acel carton mare, mare Joc, Joaca :).
Asa ca ,toamna asta, ne vedem in parc.

Niciun comentariu: