duminică, 3 iulie 2011

Dimineata de .. azi dimineata


M-a trezit de dimineata un "zgomot" placut; mi-am dat repede seama ca afara ploua.Am iesit sa ascult cantecul ploii,era liniste. Auzeam doar picaturile cum se izbesc de asfalt.Mi s-a parut minunata senzatia , imi doream sa ploua, sa ma trezeasca ploaia fara sa ma deranjeze absolut deloc actiunea in sine. Nu ma intereseaza ca e duminica, nu ma intereseaza ca e vara, nu. M-a interesat doar ploaia si cantecul ei in aceasta dimineata de iulie..
Nu m-a deranjat deloc acest "interes interesant"; il mai astept pe la mine :). Azi am avut chef sa-mi cante ploaia si .. mi-a cantat.
Maine dimineata si in alte dimineti , nu stiu .

2 comentarii:

Suflet naiv spunea...

Unul din cele mai frumoase sentimente, pacat ca nu toti apreciaza

Ioana Serban spunea...

Fiecare este liber sa aprecieze ceea ce crede. Eu, personal, incerc sa gasesc frumusetea fiecarui lucru, gest, actiune, intamplare. Toate ne sunt date cu un sens, depinde cine-l vede/gaseste sau cine vrea sa-l vada/gaseasca.