miercuri, 29 decembrie 2010

Pasul Timpului


Nu ma refer la vreo forma de relief , fac doar o altfel de retrospectiva a unui an. Daca ma gandesc mai bine am putea, totusi, sa transformam acest pas al timpului intr-o forma de relief umanizata , definind-o ca legatura dintre noi, oamenii , si timp separati fiind de trecerea celui din urma, o trecere asemanatoare lantului muntos. Cred ca fiecare dintre noi ne-am pus problema trecerii timpului si nu de putine ori am afirmat ca parca fuge de noi sau , uneori, noi fugim de el (in acele momente in care nu constientizam cat este de pretios). Totusi, prima afirmatie este frecvent auzita.
Suntem prinsi intr-un lant de stari,evenimente,momente,reactii,relatii,mai mult sau mai putin placute,pe parcursul unui an intreg. Uneori nu realizam ca trece timpul pe langa noi fara sa mai adaugam o veriga acestui lant pentru a-l face mai lung daca tot spunem, deseori, ca nu ne mai ajunge. E anevoios drumul de munte, insa acest pas este format tocmai ca sa usureze drumul si noi suntem cei care am putea face asta (asa cum reiese din "definitia" de mai sus). Trebuie doar sa ne dam seama ce merita fructificat; asa ca, oricat de rapida ni se pare trecerea timpului, noi suntem cei care am putea sa actionam asupra psihicului nostru pentru a nu se rupe lantul. Merita sa incercam sa-i mai adaugam cate o veriga , nu ?! (ca tot incepe un nou an)

P.S. Vezi si definitia pasului ca forma de relief .

Niciun comentariu: