joi, 19 iunie 2008

Biletul la control...

Cu tramvaiul sau pe jos? Mai bine cu tramvaiul, dar sa nu uit de bilet...Si uite-asa m-am urcat in tramvaiul 13 ca sa ajung la destinatie. Nu mare mi-a fost mirarea cand un domn bine facut, imbracat civil imi prezinta legitimatia si mi se adreseaza politicos: "Biletul la control, va rog!". Ii arat biletul si-mi vad de treaba mea. Dupa cateva minute numai ce aud niste tipete. Acel domn politicos, asa cum mi se paruse mie, tipa cat il tinea gura la un pusti care incerca sa- i explice ca el si-a compostat biletul, dar nu s-a imprimat. Si ce vina au oare bietii oameni ca tramvaiele sunt de cand lumea si compostorul nu imprima?!Si tot asa, intr-o dimineata, merg grabita in statie sa prind si eu tramvaiul. Zis si facut! Urc in tramvai, compostez biletul ca de...asa e regula. Sa nu credeti ca nu am stat cu frica-n san ca vezi Doamne poate nu mi se imprima seria si numarul pe bilet. Doar aveam experienta,nu? Mi-am zis in gandul meu... ce o fi, o fi!Dar oare cat o sa mai reziste oamenii in felul acesta?! Eu ca eu ca de-acum vine caldura, mai merg pe jos si mai fac si putina miscare...Insa stau si ma gandesc ca nu numai eu sunt in situatii din astea stresante, ci mai exista multi altii care stau cu frica-n san de dragul compostoarelor si-al controlorilor. Si de-ar fi asta singura problema! Dar daca ma mai gandesc la aglomeratie, la lipsa de bun simt si de respect a unora...deja ma doare capul!Asadar, dragi controlori, de dragul controlului pe care- l faceti, papagalul mic! Si nu mai fiti asa scandalagii...Lucrurile se pot rezolva si pe cale amiabila ca doar nu traim in padure. Suntem oameni deci sa ne purtam ca atare.Si daca unii dintre noi au agatat bunul simt in cui ar fi bine sa-l ia de acolo...

3 comentarii:

Adrian spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Din anul 1 de facultate cand m-au fript cu vreo 300.000 de lei am avut mereu bilet sau abonament. Totusi cand ma intrebau de bilet stateam vreo 5 minute sa-l caut, ma inconjurau ca sa nu scap. Parea ca nu am bilet, dar in final, evrica, aveam bilet! :)

Băieții Veseli Iași spunea...

cu tramvaiul, fara bilet. si ce daca ne prinde, nu platim :D